Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Clarity Systems
Interlan
Dispozitiv USB Flash cu criptare
media playere
IT project manager
acord-cadru
Kofax
Accelerator Assembly Conference
gestionare imagini
Asociatia Liderilor din Domeniul Serviciilor pentru Afaceri din Romania
Samsung 360 Round
analiza datelor
transformare digitala
Canon PowerShot G1 X
D-Link Business Energizer
Valentin Silivestru
cluster nanoelectronic
VCE
listare
sistem zEnterprise 114